Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, daha önce kalp krizi ve beyin kanaması geçiren, kalbinde 4 stent bulunan ve epilepsi hastası 40 yaşındaki Selman Dündar’ın böbrek ve üreterindeki büyük taşlar laparoskopik yöntemle başarıyla çıkarıldı.
Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, yüksek riskli hastaya gerçekleştirilen ileri cerrahi operasyon başarıyla tamamlandı.
Riskli hasta başarılı operasyonla sağlığına kavuştu
Daha önce kalp krizi ve beyin kanaması geçiren, kalbinde 4 stent bulunan ve epilepsi hastası 40 yaşındaki Selman Dündar, uzun süredir şiddetli böbrek ağrıları nedeniyle tedavi görüyordu.
Yapılan tetkiklerde hastanın böbrek ve üreterinde büyük taşlar tespit edildi.

Laparoskopik yöntemle müdahale edildi
Üroloji Uzmanı Op. Dr. Miraç Ataman tarafından gerçekleştirilen operasyonda, taşların büyüklüğü ve yerleşimi nedeniyle laparoskopik üreterolitotomi yöntemi tercih edildi.
Yaklaşık bir saat süren operasyonun başarıyla tamamlandığı ve hastanın herhangi bir komplikasyon gelişmeden taburcu edildiği bildirildi.
“Ağrılarımdan kurtuldum”
Ameliyat sonrası sağlığına kavuşan Selman Dündar, uzun süredir yaşadığı ağrıların sona erdiğini belirterek doktorlara teşekkür etti.
Dündar, “2,5 santimetre büyüklüğünde taşlarım vardı. Şu an kendimi çok iyi hissediyorum. Daha önce kalp krizi geçirmiştim, kalbimde 4 stent var. Beyin kanaması geçirmiştim, ayrıca epilepsi hastasıyım. Tüm risklere rağmen beni ameliyat ederek sağlığıma kavuşturdular.” dedi.
Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi yetkilileri, gerçekleştirilen operasyonun bölge açısından önemli bir başarı olduğunu belirtti.












Leave a Reply